MAILINGLIST BOOST

Cinema Gouda, ook wel de Goudse Schouwburg, heeft voor een lange periode een fotospiegel in haar bioscoop geplaatst. Bezoekers kunnen voor of na de film gratis een foto maken en deze wordt geprint of per e-mail verzonden. De gebruikers laten voor de e-mail hun e-mailadres achter, wat honderden nieuwe nieuwsbrief aanmeldingen per maand oplevert. Cinema Gouda werkt samen met de Goudse Schouwburg, waardoor de photobooth eenvoudig tussen deze twee vestigingen verplaatst kan worden. De fotospiegel photobooth kan daardoor neergezet worden bij de drukste evenementen en shows op dat moment.
Klant: Cinema Gouda (onderdeel van de Goudse Schouwburg)
Doel: Het vergroten van aanmeldigen voor de nieuwsbrief.
Photobooth: Cinema Gouda photobooth is een fotospiegel photobooth.
Het logo van de Goudse Schouwburg

Data verzamelen

Dataverzameling wordt vandaag de dag steeds belangrijker voor bedrijven. Door het verzamelen van de data wordt het inzichtelijk wat de klanten nou precies willen of hoe zij over een bepaald product of dienst denken. Bij Drostbooth denken wij graag met je mee om ervoor te zorgen dat jij de belangrijkste data verkrijgt. In Europa worden de regels steeds strenger voor het verzamelen van data, waarbij gedacht kan worden aan de AVG-privacywetgeving. Daarom zorgen wij ervoor dat de gebruiker altijd volledig instemt met de voorwaarden van jullie en van Drostbooth. Ondanks deze voorwaarden zorgen wij ervoor dat dit niet ten koste gaat van de gebruiksvriendelijkheid van de photobooth.

De software van de photobooth ondersteunt verschillende soorten typen vragen. Zo is het mogelijk om gebruik te maken van een open vraag voor het verzamelen van e-mailadressen om een nieuwsbrief te verzenden. Maar ook meerkeuzevragen of beoordelingsschalen zijn een optie, zodat je meer inzicht kan verkrijgen in de mening van de gebruiker.
Copyright © Drostbooth